dilluns, 30 de juny del 2008

"Midi d'Ossau..." (vist des d'Ayous)

Midi d'Ossau des d'Ayous (Pirineus, França)
el que segueix és l'escrit que vaig publicar conjuntament al "blocdefotos"
---

Bon dia companys,
Aquí vaig ser fa una setmana i encara revisc les moltes imatges captades, feina tinc per seleccionar-les i compartir.
Com veieu, és un cim compost, el gran pic i el petit pic, no cal dir quin és cada un d'ells; dir-vos que la ascensió que vam realitzar es desenvolupa per tota la cresta que puja del coll de Peyreget estant, a la dreta de la imatge, fins al cim del petit pic. A la imatge queda ven identificada.
Dir-vos també que després de la meva deserció d’aquests dies, ahir la meva “petitona” va fer 9 anys i va aprofitar que era diumenge per fer-ho coincidir-hi la seva 1ª comunió, ja sabeu: acumulació de tasques i mobilització de la família...
Vull donar-vos les gràcies als que vareu ser a la trobada d’Ullastrell, sé que us van fer arribar  les meves salutacions personals, jo ja he rebut les vostres. Vull avançar-vos que estic treballant en una trobada de tardor al Montsant, he pensat en una trobada de cap de setmana per allò de la distància i per tenir més temps, bàsicament el dissabte es faria una excursió i el diumenge una visita a Siurana i a “Scala Dei”, segueixo treballant-hi.
Be companys, gaudiu de la visió més idíl·lica del Midi d’Ossau, la que es pot contemplar de la terrassa estant del refugi d’Ayous.