divendres, 18 de març del 2011

"estem perdent el nord... si és que algun cop hem estat assenyats"

seat 600 "D" (el meu era granate mate B-331.975)

ahir, vaig omplir el dipòsit del meu cotxe

61 lts de gasoil em van costar 80 €,
traduït a pesetes: 13.311 pts!!!

el meu primer cotxe, un seat 600, que vaig comprar l'any 1972, em va costar 12.500 pts
omplir-li el dipòsit, em costava 20 "duros",
o sigui que, 20 lts de gasolina "normal" costaven 100 pts
...
l'eqivalent a la astronòmica xifra de: 0,60 €!!!


sí! esteu llegint be, 60 cèntims d'€uro

4 comentaris:

Karen ha dit...

It costs me over $50 to fill my 2001 BMW 328ci in Oregon, USA! 40 years ago, I remember when gas was 19 cents a gallon, now it's close to $4 a gallon. I think I'll start riding my bicycle to work!
Found your comment on Ira's blog.
New follower. Blessings on your day!

ric@rd ha dit...

bon dia Karen
gràcies per comentar
veig que tots som dins del mateix pastís...
salutacions
---
Good morning Karen
thanks for commenting
I see that we are all in the same pie ...
greetings

ROSA DE CYAN ha dit...

"Tempus fugit" amic meu. Millor no pensar-hi gaire i mirar endavant, al capdevall és en l'únic en que d'alguna forma tenim la possiblitat d'influir.
Salut

ric@rd ha dit...

cert! amiga Rosa, però això no vol dir saber d'on venim...
o potser és un "parany" de la ment?
i hauré de pensar...
s@lut
per cert, tenim pendent una trobada, no?