diumenge, 11 de setembre del 2011

"única..."

 Tradescantia silvestre (Dindefelou, Senegal)


...
troballa lluminosa dins l'ombrívol camí que menava al salt d'aigua de Dindefelou
delicada, però reclamant ser vista
va ser de les poques flors que vaig saber trobar
un bon amic ens va demanar que cerquéssim alguna orquídia en el nostre periple per terres del Senegal per al seu "currículum"i li féssim arribar foto i geoposicinament...
doncs be Jordi, jo no vaig saber-ne trobar cap, segur que n'hi havien, però no les vaig veure, aquesta sí!
t'he de dir que, tan bon punt la vaig veure, vaig pensar en la teva petició
no és una orquídia, be que ho saps, però els seus colors blau lluent, contrastats amb els verd fosc del sotabosc, em van captivar...

sols em cal cercar el seu nom
... gràcies a la aportació d'un lector del bloc, he pogut saber el seu nom: Tradescantia silvestre


1 comentari:

mbr7000@gmail.com ha dit...

Su nombre es TRADESCANTIA SILVESTRE(NIRENE)En ARGENTINA crece silvestre.Saludos