dilluns, 6 de febrer del 2012

"MontsantFoto"

no sabria explicar les sensacions i els sentiments que em produeixen veure, ensenyar-vos i fer-vos partícips d'aquest esdeveniment que hem posat en marxa un bon amic, i company de sortides fotogràfiques, en Jordi Bru, i un reconegut fotògraf de natura, l'Iñaki Relanzon (BBC, Wild Wonders of Europ, i diversos projectes internacionals: Madagascar, Islàndia, Kènia...)

cartell anunciador de l'esdeveniment MontsantFoto_2012 (castellà)

us he de dir que el primer cop que vaig saber d'Iñaki, va ser l'any 2008, mitjançant una fotografia que em va impactar, sobretot després de llegir com va ser feta, ara l'hi en diuen "making off", i que em permeto reproduir a sota d'aquest escrit

ós polar (foto Iñaki Relanzon)

posteriorment, al febrer de 2010, vaig assistir a un taller de fotografia hivernal a Ordesa, on el vaig conèixer personalment...
des d'aleshores ha estat un "no parar"

reprenent el fil inicial, vull explicar una mica la història de l'esdeveniment que ara us presento, i que va començar fa prop d'un any, de tornada d'un cap de setmana per terres pirenaic aragoneses, a la recerca de flora i paisatge d'alta muntanya, amb el grup fotogràfic que vam crear l'octubre de 2010, i del que algun cop ja n'he parlat, l'Iñaki's team (el nom és prou indicador, no?)


doncs ara, després de quasi be nou mesos, talment com un part, heus ací el fruit de la tasca duta a terme i que us presento en aquest modest blog, i que aquest matí ho hem fet de manera oficial a la pròpia pàgina de l'esdeveniment


programa de l'esdeveniment MontsantFoto_2012 (castellà)

als qui us agradi la fotografia i tingueu interès en aprendre algunes de les tècniques proposades, no us ho deixeu escapar, la serra del Montsant i el seu entorn natural i humà no us defraudaran, us ho ben asseguro

així doncs no espereu a darrera hora, les places son limitades, i la ocasió be s'ho val

us hi esperem!!!