dijous, 28 de febrer del 2013

"ballant a l'alba..."

Allucant, grues "ballant" amb les primeres llums... (Grus grus)




quan mancaven uns minuts per les vuit del matí del diumenge 10 de febrer...
aquesta, va ser la segona que vaig fer des de l'amagatall d'Allucant, on hauria de ser-hi dotze hores...
quan la vaig veure a la petita pantalla de la càmera, em va fer pensar en esborrar-la directament... 
encara sort que m'hi vaig estar, d'habitual pocs cops les llenço directament, és un costum que tinc, prefereixo mirar-les a la pantalla del portàtil o del sobretaula abans de decidir desenpallegar-me...

amb el 300 mm, gràcies Jordi, muntat a la meva Canon 5D Mark-II, i amb les especificacions següents: ISO 400 # f: 6,7 i a 1/13"... velocitat va ser la escollida per la càmera, i realitzada a ma alçada, aquest va ser el resultat...

cada cop que he mirat la imatge, he dubtat si llençar-la tal com vaig pensar en un primer moment, o desar-la...

crec que té un no sé què, que fa que la torni a mirar un i altre cop, i finalment, he decidit no llençar-la a la brossa...

avui la penjo al meu blog, algú ja m'ha comentat que li agrada...